Linasmommy doktorunun sivil havacılık bilgisi ne kadar bilemem ama basınca sürekli maruz kalmadıgın sürece zararlı değil... 8 yıldır kabin memuruyum,hamile öğrendiğim gün uçuşa gidiyordum we son uçuşumu 4 haftalık karnımda bebeğimle İsviçreye gittim (3.20 dk sürdü) dönüş (3:40dk idi) ayrıca büyük ihtimalle 737-800 uçağına bineceğin için senin yiyeceğin g kuvveti bebeği değil belki biraz seni etkiler (mide bulantısı vs) ben olsam otobüsle 9 saatlik yola asla çıkmazdım..yazık olur sana 🙄