BirAsyaannesi Normalde 13+2 yim ama bir kac gun geriden geliyomus bebis eger normal tarihine geçmediyse bugun 12 +3 üm ikili teste gidecegim sizce cinsiyeti de soylermi yoksa daha erkenmi kizimda 15. Haftada ogrenmistim 🤗
deletedmom87894 BirAsyaannesi bende salı günü yaptırdım cinsiyeti söylemedi☺️Pozisyonu uygun değilmiş
minikkoalammm BirAsyaannesi ben ikili teste girmeden öğrendm cnm 12+3 de kesin değişmez dedi doktorm değişmedi de
Mrvysnn Merveliku sonradan değişti mi banada doktorum 10+6 da söyledi ama kesin demiyorum daha küçük dedi
papatya56 Momandchildren https://resmim.net/i/SSEnmq benide tahmin eder misin son adet 16 agustos 23 yasında kaldım
Bursaspor16 Bende bugün ikili teste gidicem 12+4 üm inşallah öğrenirim cinsiyeti bende çikolata yemeyi düşünüyorum girmeden biraz önce 😊