25Zeynep25 Özgür beye hiç gitmedim bilmiyorum, arkadaşım hamile degildi muayene olmaya gitmişti, ilgili olduğunu söyledi
handan_ Çok teşekkür ederim 😊 peki ben sadece ultrason için gidiyorum tahlil yaptırmak istemezsem sıkıntı ederler mi doğumda burda olmayacak 🤭
25Zeynep25 Yoo onları ilgilendirmez ki, ben ikili tarama testimi universite de yaptirip goturmustum, tahliller çok tuttuğu zaman listesini alıp devlette yaptırıyorum sonuçları götürüyorum