Merhaba arkadaşlar 32+3 üm yaklaşık bir aydır ara ara uyurken aşırı ağrı ve acı oluyor karnımda acaba üşüttüğüm içn mi diyorum gaz sancısı mı anlayamadım. Dondurma yedim geçen bi saat sonra yattım yine aynısı oldu bence üşütüp gaz sancısından olabilir diye düşünüyorum uyurken oluyor yani. Sizde de böyle durum yşayan var mı doktoruma sölemeli miyim telaş yapmalı mıyım 😰