semranaksu283 kızlar eskisi gibi değil ikiz gebelim habire hareket ederlerdi şimdi nadir varmı böyle birşey yaşayan
Fk_53 semranaksu283 benim de eskiden öyleydi 32 yim şimdi bnde siz gibiyim ama az az var yine hareketleri hiç hissetmesem mutlaka giderdim kontrole cumartesi kontrolüm var zaten
fyznrilter semranaksu283 Bizde 32+1, büyük ihtimalle yeri daralıyor o yüzden hareketlerde azalma oluyor, normalde sürekli hareket ediyor ama azaldı biraz. Normal galiba