Arkadaşımın da 4 hafta öndeydi kafa cevresi. Meğer koca kafalı bir bebek olacakmış. Mecburen sezeryan oldu kafa büyük diye. Hem tombul hem de kafası büyüktü sadece o kadar. Benim de çocuk hep ileriden gidiyor. O yüzden doktorum bu cumartesiye kadar normal doğum baslamazsa sezeryane alicam doguramazsin yoksa diyor. Bakalım artık