Kubrakatmerozkan anneyimmm_ Bende yiyip üstüne süt içiyorum hayır tut kendini süte gerek kalmasın dimi yani 😂 bazen de acıksam da canım bir şey yemek istemiyor günden güne değişiyor öyle aşırı yemekte yemiyorum tıka basa yemeyi sevmem ama bastırıcak bir şey yediğim oluyor genelde
Guney16_Enes21 Kubrakatmerozkan Üzülmeyin gidyor o kilolar ben ilk hamileliğimde 25 yaşındaydım 20 kilo almıştım ve şuan gittiğim doktora gidiyordum bana sürekli dikkat et çok alıyorsun diyetisyene git falan diyordu ben pek takmadım. Şimdide çok alıyorum ama bu defa ödemdir bebek alıyordur falan diyo ne kadar üzüldüğümü bildiği için teselli ediyor 🤣
Kubrakatmerozkan Guney16_Enes21 Sağolsun en azından teselli ediyormuş 😂 evet çoğu kişi böyle diyor zaten dert etme gider falan diye ama şimdilik dikkat edicem bakalım işe yararsa devam ederim yaramazsa yemeye devam 😂😂
Guney16_Enes21 Kubrakatmerozkan İnsanın rahat rahat yiyebileceği tek zaman hamilelik dönemi. Normal zamanda böyle kilo alsak herkes hem arkamızdan hem yüzümüze konuşur o yüzden şu sürecin tadını çıkartın derim tabi sağlıklı şeyler yiyerek 😊
marbling10 Kubrakatmerozkan inşallah normaldir, zaten onlar normalse sıkıntı yoktur Allah’ın izniyle. Kilo almanız gayet iyi siz takmayın lütfen.
rgk Kubrakatmerozkan Benim diyetisyenim gaye başkurt instası var online zaten diyet fiyatı da uygundu, bi bakın isterseniz. daha önce liv de çalışıyordu
Kubrakatmerozkan rgk Teşekkür ederim diyetisyen bir arkadaşıma da yazdım bakalım dediğiniz doktora da bir bakayım araştırmakta fayda var
Sude-96 Kubrakatmerozkan seni çok iyi anlayabiliyorum benim de var ilk hamile olduğum zamanlar hatta tek düşündüğüm şey çok kilo alacağım dı 😂 Ama artık alsam da umursamam çünkü bu çok özel bir dönem
rgk Sunavarol Canımın çektiklerini yemiyorum yiyemiyorum😂 0 un 0 şeker 0 tatlı dolayısıyla, günde 6 öğün 3 ana 3 ara. 1 ana öğün sebze 1 ana öğün et şeklinde, günlük 1 dilim tahıllı ekmek 1 yumurta 60 gram peynir böyle yani😇