Hilalzynp AselLinaMom canım hayırlı olsun sağlıkla gelsin insallah benim adetimin uzerinden de bugün 7 gun gecti 2 gun once yptgmda kan sonucum 3 tü bugunde 26 ckti
seon90 AselLinaMom ohhh süper🙏🏼🙏🏼🙏🏼🧿🧿🧿🧿rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin cnm 🙏🏼Bol su içmeyi ihmal etme
AselLinaMom Hilalzynp Aminn Allah razı olsun canım seninde geç döllenme olabilir 2 günde bir kan takibi yap Rabbim gölüne göre versin 😇🙏🏻
AselLinaMom seon90 Aminn İnşallah Allah razı olsun canım 🙏🏻😍 hamileliğin ilk aylarında değerler yükselsin diye neler yemek gerekiyor bana biraz bilgi verir misin benim ilk gebeliğim hiçbişey bilmiyorum da 🤗
seon90 AselLinaMom yani maydanoz,bitki çayı içme tüketme.bol bol su iç sağlıklı beslen.bide ilişkiden ilk haftalarda biraz uzak durun.yani ilk haftalar önemli.tabi doktorun daha iyi bilgi verir ama bitki çayı içme.birde çok sıcak suyla duş alma
AselLinaMom Hilalzynp çok şükür 15. Haftaya girdik çok iyi gidiyor herşey 2 hafta sonra cinsiyet için gidicem bakalım sen nasılsın kuzm
Hilalzynp AselLinaMom Masallah canım Bnde 16 haftalık oldum bu perşembe günü cinsiyet öğrenmeye gidicem insallah
AselLinaMom Hilalzynp yaa Allah bağışlasın sağlıkla kucağına almayı nasip etsin İnşallah 🥰🤲🏻 bende çok merak ediyorum ama kesin olsun diye 2 hafta daha beklemek istiyorum öğrenmek için sabırsızlanıyorum 🤩🤩
Hilalzynp AselLinaMom Allah razi olsun canım Rabbim sanada hayırlı sağlıklı bi evlat nasip etsin insallah😍😍❤
AselLinaMom Hilalzynp canım benimde kızım oluyor bugün sancılarım oldu gittim hastaneye öğrendim 🥰🥰🤲🏻🤲🏻
hayat_23 AselLinaMom https://imgyukle.com/i/oBr9jA benimde böyle herkes kuruma çizgisi dedi, çünkü hemen cikmadi çizgi sabah yapt8m akşam cikmis :)