Rapunzel21 https://imgyukle.com/i/kIt56q Bugün çəkdim bunu https://imgyukle.com/i/kItatv bunu dün çekmiştim. 2sinde de 3-4 dakikaya böyle oldu,silik çizgi. Acaba hamilemiyim?
Gamze_yildirim Rapunzel21 Benimde böyle çıkmıştı testlerim hamileyim şuan ama kesin birşey demiyor ben size yine hamile gibi duruyorsunuz erken gebelik testleri var birde onlardan yapın isterseniz onlar kesin sonuç veriyor
Merve_0109 Rapunzel21 ayyy var gibi hadi hayırlı olsun çizgi çıkmış gizle çok güzel gözüküyor inşallah vardır ya kan testi ver sen ❤️❤️❤️❤️
Kmlltfy50 Rapunzel21 ewet canim aleni belli bence hemen bi kan vermeye doktora gidin hayirli olsun inslh…
Rapunzel21 Gamze_yildirim tamam ablam, Allahım hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️ Amin Amin Amin ☺️☺️
Rapunzel21 portakalcicegii Ablacım âdete var hala,ben sabırsız davranıb erken yokladım))1 hafta var âdet olmağa
Gamze_yildirim portakalcicegii Yani tabiki de ama biraz silik çıkmış ya ben o yüzden öyle dedim ben hamileliğimde inanmayıp 3 tane test yapmıştım 😂😂
portakalcicegii Gamze_yildirim 3 tane ne demek kuzum😂 ben trendyoldan ucuza 10lu test almıştım canım sıkıldıkça yapıp durmuştu 😂😂
Rapunzel21 Gamze_yildirim doktoruma da atdim, böyle sabırsızlıkla bekliyorum 😂 Yarın olsa da yine yoklasam diyorum 😂😂 Allaha şükürler olsun ☺️ 2yil Kasım’da olcaq ❤️
Rose91 Gamze_yildirim canim olabiliyor bende 2 test yaptm biraz koy Rapunzel21 benimde böyleydi cok yeni oldugu icin bole cikiyor canim koyu cikip sonra silik cikmisti bendede.. hayirli olsn🧿🧿🧿🧿
Rapunzel21 portakalcicegii 😂😂😂 güzel bişey, hamile olunca doğuma kadar yoklayacam ben de😂😂😂 ilk defa hamilelik geçirede ben😂😂😂
portakalcicegii Rapunzel21 erken yumurtladın demek ki. Çok yeni başlamış o zaman istersen kan ver iki günde bir takip yaparsın. Beta sağlıklı artıyormu
Ozgeliko Rapunzel21 merhabalar öncelikle hayırlı olsun inşallah,yumurtlama takibi yapıyor muydunuz? Yumurtlamanin kaçıncı gününde yaptınız acaba testi?
iremtunaa Rapunzel21 kesin hamilesin iki test yapmışsınız ben de çok silik çıkmıştı şu an 28 haftalık hamileyim. Hayırlı olsun kan testi verin bence :)
Rapunzel21 iremtunaa Ya Ablam ☺️ Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin ☺️ Ablacım ben sabırsızlıkla bekleyemedim de,regle 1 hafta var))