Sanırım kokusu yokmuş ve durmuyormuş anane kadar durmuyor mesele benim gelse hastaneye gitmeden hemen duşa girsem rahatlatır mı, ya da giyinirlen falanda çok aşırı mı geliyor korkuyorum açıkçası :/ arabada falan hep gelir mi altıma bişi koymam gerekir mi kilot bez giyicem zatende nerede duruyor bilmek istiyorum 😬😬