UrasEgeBabysMom Melike0146 Kullanmayın derim çünkü içeriğinde bebeğe zararlı maddeler mevcut, phenoxyethanol ve sodyum benzoat gibi.
guzellanne Ben kullanıyorum canım çok memnunum yani mustela için bütçem yoktu büchen tercih ettim bitkisel şampuanı köpürmüypr pek bebek sabunubu aldım çok güzel oda bebek yağını da kullandım kokusu yapısı da güzel kızımda kötü bir etkisi olmadı. Konakta olmadı saçları çok şükür