Biradsizyazar Kizlar ben şu an uygulamada da yazdigina gore ve son adet tarihime gore 30+4 haftaligim. 32+0 benim pazar gunune denk geliyor. 32+1 de rapor alabilir miyim? Sorun olur mu? Ya da 31+5 te cuma günü
Elika0 Biradsizyazar 32+0 olduğun an alabilirsin canım.. yani 32+1 de Alman gerekiyor senin soruna göre öncesinde alamazsın ama belki doktor sen gittiğinde 31+5 ken gittiğinde ileri tarihli verebilir riske atma derim 32 olunca git
Pelinssoglu Biradsizyazar ben rapor alırken 31+4 günlüktüm gününe göre bakmıyorlar haftaya göre bakıyorlar ama doktorum bir daha gelme ben şimdiden veriyim yorulma dedi rapor üzerinde de zaten 32+1 günlük yazmıyor hafta: 32 olarak yazıyor bence doktorunuzu arayıp sorun ona göre gidin
gunesveguney Biradsizyazar ben 32+2 de aldım canım 37+2 de de izine ayrıldım 32+0 ile 32+6 arasında alabilirsin demişti doktorum
Cotanakk Pelinssoglu bu raporu alıp iş yerine teslim ettikten sonra başka bir işlem yapmaya gerek var mı izne ayrılmak İçin dilekçe falan yazılmalı mı
Pelinssoglu Cotanakk hayır iş yeride çalıştığı muhasebeciye gönderiyor o işleme alıyor. Bana herhangi bir işlem yapılması gerektiğini söylemedi kimse. Aldım direk muhasebeciye attım ben raporumu
Biradsizyazar gunesveguney sen geç ayrilmissin canim ben 32 de izine ayrilmak istiyorum cunku hastalanıyorum artik calismak beni yoruyor
mervegemen- Biradsizyazar ben bugun 32 oldum da aldım. 24. Haftada pandemi iznine ayrilirken 1 hafta once gitmiştim gelemem belki haftaya ilce disindan geliyoruz dedi. Günü olmadan veremeyiz dedi. Pazara denk geliyor olsaydi 35+1 de alirdim ben oncesi sıkıntı olmasın die