busra5501 tatliayminaninannesi canım korkma insanlar birbirini korkuta korkuta bu hale geldi psikolojimiz. Arkadaslarım oldu hiç acımamış. Zaten gebeliğin son haftaları rahim ağzı hem yumuşak hem girmesi kolay olurmuş o yüzden çoğu hissedilmezmiş bile sağlıkla kucağına al♥️
Deniz2961 tatliayminaninannesi fundayil Acısida öldürmuyor kızlar acimayanlarin. Zaten çatısı müsait oluyor benm acim.olmustu kananam.oldu hatta snra mecbur sezeryan girdim.
Sevgi93_ tatliayminaninannesi bende 39+2 yim canım dün kontrolüm vardı çatı masajı yapıcam dedi doktor doğumu tetiklesin diye acılı değil merak etme kendini kasma ☺️
prensesimveannesi tatliayminaninannesi daha dün oldum çatı muanesini hem doktor hem ebe yaptı ikisindede sıfır acı 🤷🏼♀️ Hiç bişey anlamadım bile korkma kasma kendini rahat bırak
fundayil Bende pazartesi gunu olucam, suanda 38+4 um, olan arkadaslarim acidigini soylediler 😢 Bende cok korkuyorum ya
fundayil Deniz2961 Meltempozi benimle ayni doktora giden arkadasim yaptirdi, aglayarak kalktim masadan dedi. Aslinda daha once rahim filmi falanda cektirdim, ama care yok yaptiracaz mecbur 🤷♀️
Surprizbebekannesi Muayeneyi yapan kişiden kişiye değişiyor arkadaşlar. Ben de bu sabaha karşı doğum yaptım, doğuma kadar 3 kişi ayrı ayrı muayene etti. ikisi çok canımı yaktı, bir tanesi o kadar kibardı ki hiç anlamadım bile.
busra5501 tatliayminaninannesi okuma canım inan herkesin ağrı eşi fizyolojisi farklıdır kimseyle kendini kıyaslama acımayacak bak gör tedirgin olma ❤️
Sblatc tatliayminaninannesi ben 33.haftada oldum bebek hareketlerini aşağıda hissettiğim için. Bende panik biriyimdir ama korkulacak bi şey yokmuş. Kısa sürüyo ve sonrasında bi sıkıntı yaşamadım
Zebtay5 MuAyeneden korkan arkadaşlar normal doğumu nasıl yapıcaksınız😊 büyütülecek bir şey değil bende geçen hafta oldum çok kısa süren birşey zaten stres yapmayın
Patisever tatliayminaninannesi ben dün oldum tatlım hiç korkacak bişey yok. Saçma hikayeleri okuyup kasma kendini