Superisi_34 ikili ve üçlü taramalarda genetik hastalık riskine bakılıyo. Detaylı tamamen farklı bişey, taramalarla alakası yok ki. Bebeğin beyni, ciğerleri, böbrekleri, parmaklarına kadar tek tek bakılıyo. Kan akışı nasıl, damarlarda terslik, dudak yarığı vs var mı yani aklınıza ne gelirse. Bir de Allah korusun eğer bebekte herhangi bi sıkıntı varsa doğum esnası ve sonrası süreç ona göre ayarlanıyo