Tazeanne95 Allah yardımcın olsun hiç korkma normalden cok cok daha kolay 5 yıl önce sezaryen oldum ocakta yine olacağım hiç korkmuyorum strese girme anın tadını çıkar bebişini göreceksin onun heyecanını yaşa onun dışında acı falan hiç bişey hissetmiyorsun🤗