Ben ilk ay denediğimizde yastık koydum asla kalkmadım yarım saat yattım 2 günde bir ilişki yaşadım bildiğin düzene soktum Herşeyi ama olmadı. Sonra başka şeyler düşündüm bi evcil hayvan almıştık gece çok ağlıyordu gece gündüz onunla uğraştım yarım saat yatayım yastık koyayım diye düşünmedim hatta hemen kalktım nerdeyse ve 2.ayda oldu… bence en önemlisi asla stres yapmamak bunu düşünmemek..