Sibelcepni23 Merhaba arkadaşlar bugün hem erken gebelik hemde gecikme için kullanılan gebelik kitleriyle hamile olduğumu ögrendim hemen kan verdim ve sonucum 960larda çıktı sizce kaç haftalık ve cevremdekiler yüksek olduğunu söylüyor
Ezgi1409 Arkadaşlar bugün gittim doktora kese var bebek içinde görülmedi 6+6 oldum bugün kan testi istedi beta hcg 15000 den büyük çıktı böyle basına gelen oldu mu