En azından tek kullanımlık bir ilaç verebilirdi sana doğal yollarla geçmeyebilir maalesef ben de salaklık yaptım doktorun verdiği antibiyotiğim hepsini içmedim sonra daha şiddetli geri geldi bu sefer böbreğim de ağrıdı tekrar antibiyotiğe başladım 15 günlük bu sefer hepsini içicem mecbur yoksa duramıyorum yerimde çok kötü