Eceguldemir55 Fatnur38 benim doktorum bana ilk zamanlar içme dedi. Ben de 3 ay boyunca hiç.icmedim. şuan 14. Haftadayim geçen başım ağrıyordu yine içesim gelmedi 24 saat sürünce artık o şekilde içtim canımm. Yine de sen bilrisin
Fatnur38 Eceguldemir55 dün aksamdan beri agryo normalde de hiç hap içen biri deglm sevmeme içesim de yok ama dayanamıyorum adetime de 3 gün var daha napsam bilemedim
Elika0 Fatnur38 ben gebeyim Covid oldum doktorum 3 taneye kadar içebilirsin dedi. İlk öğrendiğimde de aynısını söylemişti. Çok ağrın varsa bi tane iç bence kendine işkence çektirme..