Gulonuz bende 20 gün önce aynı durumda sezaryen seçtim. Ama keşke suniyide deneseydim. Asırı zor değil 1 hafta yayıp kalkmak cok zor oldu. Sonra iyi oluyorsun ama hep bir rahatsızlık var ve sütüm 4. Gün geldi mamaya alıştı sonra memeye alıştırana kadar zor oldu benim için. Bende cok fazla pozitif seyler okuyup suni cekmeyeyim dedim ama sezaryende gerçekten zor