Hamilebirannee Kızlar sol üst bacağım sürekli uyuşuk ve biraz yürüyünce ya da ayakta durunca yanıyor bacağım belimde ara ara ağrıyor çok eğilip kalkınca iş yapınca belim çok ağrıyor sizce bu neyden oluyor daha 17 haftalık hamileyim