Kızlar merhaba bende bu iki illette var öncesinde terapi almıştım ama tamamlamamıstm tabii ona ragmen cokta iyiydim. Gebeliğin başındam beri ara verdim. Bu son haftalarda aşırı arttı ezanda kalp çarpıntısyla uyandım camda hava aldım falan ama doguma iki üç haftam var ya kovid kaparsam naparım diye kafaya taktım dogum yapacağım özel hastane covidli gebe bakmıyor çünkü..