nevarneyokk Bence tamamen genetik çatlama olayı 35+3 olduk hiç çatlamadım sadece son günlerde karnımın fazla gerildiğini hissediyorum bebe yağı sürüyorum okadar. Annemde hiç çatlamamış ve göbek deliğide dışarı çıkmamış benimde öyle göbek deliğim dışarı fırlamadı bazı hamilelerin kıyafetten bile belli olur ya öyle olmadı