Eylulykdz Arkadaşlar Şuan 4+4 hamileyim ne zaman doktora gitmeliyim ben kalp atışından önce giymek istemiyorum
Feyzanne Eylulykdz muhtemelen 6 da hem kese hem kalp atısı olayları hallolmuş olur ama garanti istiyorsanız 7.hafta derim hatta 8.haftada bile kalp atısı duyuluyor
Rum-1 Kızlar ben 5 haftalık hamileyim dün gece peçeteye kahverengi leke geldi şuan yok yaşayan var mı
Eteby 8+2 de duyuldu 7+4 de bile duyulmadı hatta içinde bebek var bile demedi beklemek en güzeli ben sabredemedim dün duyduk
Fidan1994 Ben 9hafta 1gunluk hamileyim hala duymadim daha dogrusu 6haftalikken gittim muayineye sadece kontrol etti. Cinsiyyeti ne zaman bilirim acaba en erken?
elifaliunaldi Fidan1994 Acele etme bence 17haftalik gebeyim hâlâ ihtimalle kız dedi , detaylı ultrasonu bekliyoruz
Gizem5901 Ben 10. Haftada gittim cunku öncesinde doktorlar kese bebek yok yada farklı farklı seyler söyleyip insanı korkutuyorlar en iyisi 8den snra gitmek