Bende dün test yaptırdım kan 5.9 çıktı. Ve iki bebek bekliyorum yurt dışında yaşıyorum danimarka,da burdaki doktorlar hiç birşey önemsemiyorlar çıldırıcam vitamin haplarımı bile eczaneden tavsiyeyle aldım kan artırıcı bildiginiz birşey varmı? çok korkoyorum.