Hastaneye giderken kanamam olursa diye , ya da suyum gelirse diye giderken depend takmayı düşünüyorum ama üzerine sadece kıyafet mi giyiliyor külot bezin yoksa çamaşırda giyiyor muyuz üzerine diğer pedler gibi doktorlar hemşireler gülsün istemiyorum 🙈