Mesela kanamam olmadı, suyumda gelmedi sadece karnım ağrıyor ve belimdende gelmiyor bu ağrı gerçek olup olmadığını nasıl anlarım hiç geçmezse mi ? Geç kalırım hastaneye diye korkuyorum hani her zamanki gibi geçici ağrıdır diye geç yola çıkarsam gibisinden ne şekilde anlaşılır ?