kalpatisi_ isimsizbebekannesii o söyleme çok inanmayın ya 😅 benim arkadaşım geçen gün doğum yaptı bebeğinin cinsiyeti kız ama gel gör ki gelmedi 42 haftalıkken doğurdu onda da kendi sancısıyla değil suni sancı ile doğurdu suni sancı ile doğum başlatmasalardı orda büyüyene kadar dururdu heralde 😅😅
Deletedmom_33 isimsizbebekannesii Benim yigenler 40. Haftasını da doldurdu sancısı vs yok diye suni sancı ile doğum yaptı ikizim 2 seferde de. En son ikizler sezeryandi zaten
SemanurAs isimsizbebekannesii hiç öyle olmuyor inanın benim kız 40. Haftada doğdu doktorum dedi bunu bıraksak rahat bir kaç ay daha yatar. Tüm suyu tüketmiş üstelik sezaryen oldum 🥰 suni sancı da aldım işe yaramadı ben de
isimsizbebekannesii bende simdi doktordan geldim 3 bucuk kilo olmus birkacgun sonra tekrar gel dedi 40 dan sonra hic bekleme dedi suni verilecek galiba 😩 tabi onunla olursa iyi olmazsa sezeryan yollari😩