Elanurgvn61 Kızlar 12+3 haftalık gebeyim sanırım biraz fazla pimpirikliyim kasık ağrım var regli ağrısına benzer ayakta olduğum zaman daha fazla hissediyorum yatınca geliyor hafifliyor normalmi acaba 😌
defneninannesi44 Ben de 9+3 üm dün doktora gittim bıçak saplanır gibi ağrım oluyordu çok su iç dedi ikili test zamanın gelmiş senin doktora gitsen hem testi yapardı hem için rahat ederdi
Elanurgvn61 defneninannesi44 Ayın 2 sinde salı günü gidicem canım ama korktum biraz erken gitmeye gerek varmi acaba diye
Balgunes Ben de 11+3. Sol kasığında 1 haftadan fazladır ağrı vardı doktor magnezyum almamı söyledi. Kullanan var mı aranizda benimki toz şeklinde suda eritilen. Ne ise yariyor