Naciyeylmz yetişebilirsem inşallah hem bebegime hem ogluma birşeyler almak istiyorum 😂 ama işte sabah önü kuyruk oldugu için be herkez herşeye saldırdığı için sakin nir saate gidip kalanlarla yetinebilirim de hem hamileyim 33 haftalık hemde 2 yaşında oglum var o kalabalıkta ne gelir başımıza kestiremiyorum 😂