Birkrizantem çatlak sanırım biraz genetik bir durum. 35+3 oldum hâlâ hiç çatlağım yok ve hiç birşey kullanmadım bu günlerde karnım çok büyüdü biraz gerildiğini hissediyorum bebe yağı sürüyorum nemli tutuyor göbek deligimin çevresi özellikle çok geriliyor göbek deliğim dışarı fırlamadı çoğu hamilede dışarı çıkıyor delik benim çıkmadığı için sanırım fazla geriliyor bebe yağı iyi geliyor