Ozlem1992 Anneler bu lokasyonda gittiğiniz ve bizede tavsiye edebileceğiniz bizimle numarası ile de iletişim sağlayabilecek bir doktora ihtiyacımız var. Yardımcı olabilir misiniz.
Babymoomy Ozlem1992 Avrasya gop Serdar Fırat oğlumun çocuk doktoru şimdi de kızımın çocuk doktoru olacak
dclkaya Avrasya Hastanesi Ahmet Hakan var arkadaşım öneriyo numarasini verip özel olarak da iletisim kurabiliyosunuz isterseniz bi deneyin:) hastane küçükköy tarafında bu arada gop a yakın
tugbao dclkaya ahmet hakan kendisi veriyor randevuyu normalde almak imkansiz. dogumum insallah avrasyada olcak. yenidoganlar oncelikliymis, ben hemen doktorla gorusup ilk randevuyu almayi dusunuyorum 😅
dclkaya tugbao evet ben de randevulari cok dolu oluyo diye duymuştum ama doktoru baya meth ediyorlar 😅 benim de Avrasyada olacak umarim ona deno gelirim 😂
tugbao dclkaya valla insallah denk geliriz. arkadasim asiri memnun. cok zor iyi bi cocuk doktoru bulmak 😑
dclkaya tugbao ayy görmemişim inanmıyorum 3 gün olmuş yazali 🤭 ben de ilk ona gidiyodum simdi duygu hocadayim 38 deyiz biz dee😍