Nurmittttnur korkmayın, dua edin. Korkarak kötü enerjiyi daha çok çekmeyin üstünüze bana arkadaşlarım parti yapmıştı öğrendiğimizde. Görümcem annem falan paylaşma dedi ben kalp atışından sonra paylaştım. Ki o ara aramızın bozuk olduğu grup da gördü ona böyle bişey yapmamışlardı ona rağmen bişey olmadı ben hiç öyle aklıma getirmem. Sizde öyle yapın duanızı edin korkmayın söyledikçe rahatsız oluyorsanız gizleyin ama elinizde olmadan duyulursa da aklınıza pozitif şeyler getirin 🌸