Verdagl06 Kızlar adet sancısı gibi bir sancı var kasıklarımda ve belimde. İlk hamileliğim 37. Haftadayım doğum sancıları mıdır sizce? Ne olduğunu bilemiyorum
Bru Dk tut cnm düzenlimi dk ysvas yavas düşüyor doğum sancısında e2 3 dkda geliyor sana tafsiyem suyun yada kan görene kadar sancını evde çek