dilsinati 37′de belli olur canım. Bebeğin ve senin için en uygun, en doğru doğum şekli ne ise zaten 37 de artık karar vermiş olursunuz. Bebeğin pozisyonu, senin fiziki durumun gibi birçok etkeni göz önünde bulundurularak en doğru karar verilecektir. Sen bunları çok fazla düşünüp sıkma canını. Doğum denen eylem çok plan dahilinde olacak bir şey değil. Bebişlerin keyfine kaldık 🥰