Mnlya tugbaninmucizesi evet kalp atısının oldugu ultrason kagdını verıyolar orda bpm yazan yerde yazıyo
Mnlya Elsaa bana ıyı dedı ya allah allah sorucam bunu haftaya gıttıgımde ogunde zaten cok fenaydım midem bulamıyodu başım donuyodu oda etkılermı bılmıyorum doktorumda ıyı bırısı anlamadım
deletedmom6295 Mnlya 180 e kadar normal diyorlar ama doktor sorun yok dediyse yoktur diye düşünüyorum
Mnlya deletedmom6295 inşallah kafama cok takıldı doktorun dalgınlıgına gelıp gormedı falanmı dıye dusunmeye basladım artık haftaya sorucam mutlaka