derya_tatli 35+4 haftalık hamileyim mide yanmam geçmiyor siz neler yapıyosunuz geçmesi için kolay bi yöntemi var mı acaba ? Nerdeyse her gece uyandırıyo beni 🤦🏻♀️
Babymoomy derya_tatli doktorum bana miğde yanması için şurup verdi anca o kesiyor beni gavıscon yoksa yok süt su salatalık diyorlar ama geçmiyor du
Eusluu derya_tatli gaviscon şurup al ve iç hiç kendini perişan etmeye değmez valla süt filan hikaye ben gavisconla çok rahatladım şimdide kaburga ve sırt ağrısından uyanıp duruyorum 2 gündür 😞
MerakliAnne61 1 cay bardagi soguk sut anlik kesiyor uykuya dalana kadar bebde gavisconu ixemiyorum.midem kalkiyor hep sutle idare ediyorm her yanma hissinde yarim yarim sut dik konumda yatiyorm ve gec saatten sonra yemek yemiyorum yersem vay halime alev alev
KubraArs Haftadayim ben de. Doktorumun onerisi ile rennie kullaniyodum ama git gide etkisini yitirdi ne surup ne sut ne diger yontemler ise yaramamaya basladi. Sabaha kadar o yanmayla uykusuz oturunca bu seferki kontrolumde doktoruma anlattim sikayetimi. 15 mglik lansor verdi sabah ac karna mide asitini azaltir dedi. Ilk defa dun ictim ve cok rahat bi gece gecirdim. Doktorunuza bi danisin derim uygun gorurse cok rahat edersiniz
seraygunel Süt ve çiğ badem çok iyi geliyor. Artık alışkanlık oldu zaten hem öğlen 1 bardak süt içiyorum yanında da bir avuç çiğ badem yiyorum. Hemde gece yatmadan önce bir bardak süt içiyorum gün boyunca mide yanmamı engelliyor.