canım ben yeni bıraktırdım benim oğlum kadar düşkün yoktur heralde, her saniye emmek isterdi kahvaltıda yemek masasında artık kaynatamın yanında bile açıp emzirir olmuştum, nasıl bıraktım anlatayım önce banta çay serptim birazda acındıarak oğlum meme uff oldu görünce korkup kaçtı, o gece eline bisküvi veererek uykuya dalmasını sağladım gece uyandığında da ama oğlum meme uff oldu dr gidecek hasta ertesi sabah kırmızı oyun hamurunu bant arasına yapıştırdım öyle öyle bıraktı istemedi sarılıp sevgimi verdim ve artık abi oldun sen büyüdün afferin oğluma alkışlayarak bi sarkı uydurdum çok sevindi anne meme deyince meme yok oğlum artık büyüdün alkkış yaptım kolaylıkla bıraktık, Allah yardım etti, ama göğüslerimde aşırı süt birikti oğlumla değil kendimle ilgili çok çektim, sürekli sağdım 10 gün oldu çok şükür atlattık, darısı basınıza :)