EdYak Hayırlı geceler anneler. 33+4 haftalık hamileyim. vajinal da çok ağrım oluyor. Gün içinde yürüyemiyorum. Oturduğum yerden kalkması çok zor oluyor. Sanki böyle vajinal kemiğim ağrıyor gibi, tecrübe edinmiş annelerimiz varsa yardımcı olabilir misiniz.
Gamzeli_anne_ EdYak 23+1 im bendede o ağrı var sanki adet ağrısı gibi bazen direk oturuyorum sanırım bebek büyüdükçe baskı yapıyor ondan ben de cok ayakta kalınca oluyor
Klp Bendede ayni sorun var doktor bebek büyüyor buyudukce baski yapiyor demisti suan 36 haftadayim inanin bazen kalkamiyor yururken zorlanıyorum baya zor son haftalar ilk hamilelikte yoktu bunalr cok rahattim ama bunda baya zorlandm
EdYak Klp Benim ilk hamileliğim ve bebeğin kafası hep aşağıda bende de ister istemez bi korku oluştu. Bu baskı yoktu acep bebeğin kafası aşağıda olması mı sebep oldu gibisine düşündüm bende
minikane21 EdYak 2 gün önce bendede aynısı oldu baskı ve dolgunluk hissi. di lendim geçmedi benim bebegimde bas asagi. doktoruma yazdım gel bakalim dedi zaten erken doğum riski var çift rahimliyim. gittim bebek hareketleri suyu vs iyidi. sadece baskı bebeğin bası aşağıda olduğu içinmiş bide hafta ilerlediği için oluyormuş. birazcık asa kaymış benimkinin bası ondan net hissetmişim ama şükür daha doğmaz dedi. Serum verdi yinede baskıyı azaltsin diye iyiyim suan
MerakliAnne61 Durum bildiriyorum 32+3 kafasi asagida yataktan aglayarak kalkiyorum vajinada baski hissi agri dogrulana kadar yari felcli gibiyim Allah yardim etsin bizlere
_yagmurcuum_ Bizde de durum aynı 33. Haftadayım aşırı baskı hissi var sağ yumurtalığımda ağrım oluyordu kontrolde doktorum bebek kafasını oraya dayamış o yüzden ağrı hissediyorsun dedi 🤷🏻♀️ Sürekli sola yatıyorum ama değişen birşey yok maalesef