Kızlar bebek hareketleri vajinamda hissettim eliydi resmen sonrasında bıçak kesiği gibi aci oldu hala daha öyle acaba bebek hareket ettiği için mi neden oldu anlayamıyorum uyutmuyor baskı var aşağı doğru 2 gündür hastaneye gidip geliyorum mecburi duş alıyorum acaba usuttum mu o yüzden mi diye düşünüyorum bu durumu yaşayan var mı dayanılmaz biseyyy