Nslhnshn Arkadaşlar 2.gebeligm akşam meyve yedim sol tarafı uzandım yatyrdum aniden öyle bi hareket hissettim ki karnimda itilmiş gbi sıçradim aniden anlamadım ki neden oldu
NBA Nslhnshn bende böyle bi post atmıştım hissettirdiyse kimseye inandıramadım kendi mi 14 haftalıkken zayıfsan hissediliyor
Rrrr Bizde 16 haftalığız heyecanla bekliyoruz o haraketi ama nasıl bi his olduğunu bilmediğim için ya anlayamazsam die endişe ediyorum
Brryy Hissedilmez gazdır vs diyenlere inanmayın herkesin bünyesi farklı oluyo benim de 9 10. Haftalarda karnım büyümeye başladı ama herkes imkansız dedi şu an hala büyümeye devam ediyor
Byztrkravc Brryy çok haklısın benim de aynı canım 11+3 üm karnım büyüdü yani herkes aynı değil zayıflarda çıkıuo göbüş