Ayselsilahimigetir ben oraya bir kere mecburiyetten gittim, yumurta takibim yapılıyordu ve yazlıktayım diye oraya görünmek zorunda kaldım kaç mm olmuş diye. Doktorun adını hatırlamıyorum ama ne yüzüne bakıyor ne ilgili garip bir tip zaten itici. Yanındaki asistan desen o da ayrı bir değişik adnan oktarın kediciği gibi. Çalışanlar bir tuhaf. O günden sonra bir daha asla gitmem diye karar aldım ki zaten mecburiyetten oradaydım