Kızlar normal doğumdan sonra hasta bezi yada depent şart mı ? Yani herkesde çok aşırı akıntımı oluyor ben o tarz bişey almadım. Ped koydum çantams uzunlarından bide iki numara bebek bezi koydum. Çok akıntım olacağını düşünmediğimden. Sizce almalı mıyım