TugceTekin123 Tgba29 beni çok rahatsız ediyordu yuruyemıyordum yumruk kadar şişlik vardı vajianmda sonra doktora gittim hemen ameliyat dedi hamileyim dedim uyusturmayacağız dedi hayır olmaz dedim ordan çıktım hamilelikte takipli olduğum hastaneye gittim devlet hastanesine içini enjeksiyon ile boşalttılar 3 4 kere ama çok rahatlattı o beni acımadı da sonra bebeğimi kontrol ettiler doğumda gider dediler öyle de oldu gitti
Tgba29 Hamile olmadan önce iki kere yaşadım ikincide benim de enjeksiyonla boşalttılar, ilk olduğumda apseyi çok kötü olmuştum bende sizin gibi. Şuan ağrı ve sıkıntım yok çok şükür. Çok teşekkür ederim canım☺️