Merhabalar bigün bende doğum hikayemi paylaşacağım hayal gibi gelirdi.
38+0 da gebelik zehirlenmesi başlangıcı sebebiyle acilen dün doğuma alındım 1 gün oldu dogum yapalı spinal doğum oldu şükür doğumum güzel geçti bebeğim sağlıklı ama ben pek iyi değilim dikiş yerlerim acıyor sızlıyor yanıyor ağrı kesici serum parol ve iğne vuruyolar o bile bazen fayda etmiyor ben spinal dogum yapıp 1 günde ayaga kalkanları biliyorum çok özeniyorum şuan onlara bebeğimle bile desteksiz ilgilenemiyorum asla Allahtan kaynvalidem yardmcı oluyor yarın hastaneden cıkısım olacak evın merdivenlerini naısl cıkacagımı düşünüyorum varmı benim gibi çok etkilenen kızlar moralim cok bozuk inanın düzelecekmi bu durum morale ihtiyacm var ağrıya dayanamadım bugun hıçkıra hıçkıra ağladım