Anneyimmm Kizlar 19+2 deyim az once bi islaklik hissettim tuvaletede gittim su gelmis islanmis camasirim dunde oldu aynisi ne bu ? Normal mi bi sorun olabilir mi korktum su an
SnanZbeydeDmirelli Canım bende de 15. Haftada bi su geldi hemen acile gittim Suyum mu geliyor diye bi test yaptılar çok şükür su değilmiş kendimi çok yorduğum için rahminden su boşalmış deri doktor o nasıl oluyorsa düşük tehliken var yatacaksın dedi ilaç kullandım şuan 33+4 haftalık gebeyim . Erkem Doğum riskim var şimdide ne yazıkki 2 cm açılmam varmış. Sen ihmal etme hemen doktora git belki bebeğin suyu da sızıyor olabilir
Anneyimmm Gittim doktora suyunda azalma yok ama gelmemesi lazim dedi renkli ultrasona gir orda daha iyi gorunur szinti varsa dedi bu hafta giricem