Zeynep_49 Bugün sezaryan doğumumun 7. Günü karnimda halla şişkinlik ve çok ağrı var normalmi bu nasıl geçer bu şişkinlik
Emineyavuz_53 Zeynep_49 rahim 15 güne normalmbiyutuna dönüyormuş .. ve gaz tabiki var kimyon kayısı hoşafı için
Duyguates Zeynep_49 içiniz zaten yaralı dikişleriniz var eğer akıntınız varsa yaranızda ya da dikiş yerinizde şişlik ve kızarma doktorunuza gösterin enfeksiyon olabilir