evlatkokusu0806 20 artı 2yim sabah gideyim mi birde aç tok farkeder mi ve sağlık ocağı beni 5 kasımda çağırmıştı erken gitsem olmaz mı
Neslim123 evlatkokusu0806 gitmeden sağlık ocağını arayın ilk dozunuzu ne zaman yaptırdığınız çıkar zaten aç tok fark etmiyor
Teacherandmom evlatkokusu0806 ben de 20. Haftada gitmiştim hemşire 21. Haftadan sonra yapmamız daha sağlıklı olur dedi ve bir sonraki hafta tekrar gidip olmuştum bence 1 hafta daha bekleyin acelesi yok zaten