Kelebek190 8 haftalıgız ilk önce kahverengi akıntı sonra azar azar kan gelmeye başladı inşallah kötü bişey yoktur
ruzgarsmommm Kelebek190 bu haftalarda olabiliyor bende de olmştu 1 hafta kadar progestan kullandım geçt sağlıkla 35. Haftadayım şimdi. Panik yapmadan doktorun ile bir görüş gerekli aksiyonu alacaktır canım.
Pengus Kelebek190 acil olarak bir doktora görün ve kanamanın nerden ne sebepten geldiğini öğren. Yat dinlen ağır kaldırma ve uzanma, ani hareketlerden kaçın. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥺❤️