Fkryesrdr ben 🤷🏻♀️ Iki yil duzenli hacamat yaptirdim iki yil da duzensiz bi sekilde clife macun kullandim. Evlendim. 3.ayimda hamile kaldim. Simdi bi kizim var. tekrar basa donduk 10 aydir ikinci bebegi istiyoruz olmuyo. Dun doktora gittim haftalik takip yapicam dedi. Emzirmeyi birakali 9 ay oldu hala sut geliyo. Prolaktin hormonu yuksek sanirim bu da gebelige engel oluyo. Adetlerim duzenli ama hamile kalamiyorum. Tekrar clife kullanmaya basladim, hacamat da yaptiricam. Adetin 2-3.gunu hormon testi bakiliyo, bi sonraki adetim de gelirse tahlil vericem. Kontrol et gogsunden sut gibi sivi geliyosa prolaktin hormonu yuksektir. Adetin 2 ya da 3.gunu mutlaka doktora git.